niedziela, 29 września 2013

Odcinek 4 - SING OFF

We wczorajszym odcinku najmniej głosów zebrali od państwa Antoni Pawlicki i Katarzyna Glinka. Oni was nie zachwycili, jak będzie dzisiaj? Kto dostanie jeszcze jedną szansę? A kto będzie musiał zadowolić się dziesiątym miejscem? Zapraszamy na dogrywkę sing-off!


Przed państwem
NATASZA URBAŃSKA i MACIEJ DOWBOR!

Natasza: Witamy państwa w dogrywkowym odcinku 4. epizodu. Już niebawem dowiemy się, jaka gwiazda będzie musiała opuścić program.
Maciej: Najmniej esemesów otrzymali wczoraj Katarzyna Glinka i Antoni Pawlicki. I to właśnie między nimi rozegra się ostateczna walka.
Natasza: Ta decyzja wywołała burzę wśród internautów, ale nie da się ukryć, że z odcinka na odcinek coraz trudniej będzie eliminować kolejne osoby.
Maciej: Linie na zagrożone osoby są już otwarte, od tej chwili możecie już ratować swoich faworytów.
Natasza: Zanim zaprosimy ich na scenę, poznajmy podium 4. odcinka. Zaczynamy od trzeciego miejsca.

Maciej: Brązowy medal otrzymuje ... BRIAN PONIATOWSKI!

Natasza: Na bardzo wysokim, drugim miejscu uplasowała się ... ANNA GZYRA!

Maciej: I wreszcie. Zwyciężczynią wczorajszego odcinka została ... JULIA PIETRUCHA!

Natasza: Julia Pietrucha była według widzów najlepsza, ale chyba nie tylko według nich, bo jurorzy także ją chwalili. 
Maciej: Dokładne wyniki poznamy po dogrywce.
Natasza: A teraz zaprośmy na scenę nasze zagrożone osoby. Brawa!

Gwiazda numer 3 to finalistka 3. edycji ANTONI PAWLICKI!
Gwiazda numer 12 to półfinalistka 1. edycji KATARZYNA GLINKA!

Maciej: Zaczynamy występy ostatniej szansy, pierwsza wystąpi KATARZYNA GLINKA.


Przed państwem gwiazda numer 12
KATARZYNA GLINKA
w piosence ''Tatuaż''

Maciej: Kasiu, podejdź tu do mnie. Co czułaś chwilę po tym, jak dowiedziałaś się, że jesteś zagrożona?
Katarzyna: Byłam na to przygotowana, bo tak jak mówiłam wczoraj, jako jedyna z tego składu nie byłam w finale i mam najmniejsze doświadczenie. Cieszę się, że mam okazję występować w tym programie, chociaż mogłoby mnie tu w ogóle nie być. Cokolwiek się stanie będę szczęśliwa.
Maciej: Zachęć widzów, aby głosowali właśnie na ciebie. 
Katarzyna: Nie lubię o nic nikogo prosić, dzisiaj tego również nie będę robiła. Po prostu, jeżeli państwu podobał się mów występ, to głosujcie, a jeżeli nie, to wspierajcie Antka.
Maciej: A ja tylko dodam, że numer Kasi to 12.

Natasza: Przed nami drugi zagrożony, ANTONI PAWLICKI. Zapraszamy.


Przed państwem gwiazda numer 3
ANTONI PAWLICKI
w piosence ''Z każdym twym oddechem''

Natasza: Antku, jak emocje? Czujesz większy stres niż wczoraj?
Antoni: No pewnie, bo teraz walczę o wejście do następnego odcinka. Nie ukrywam, że przed programem wyznaczyłem sobie cel, aby pośpiewać najmniej przez pięć odcinków. Mam nadzieję, że mój cel się spełni.
Natasza: W takim razie zachęć widzów do głosowania na twoją osobę.
Antoni: Drodzy państwo, wy najlepiej wiecie, na kogo macie głosować. Jeżeli jestem to ja, to będę bardzo wdzięczny i postaram się, aby za tydzień przekonać was moim występem po pierwszym występie, abym nie musiał znowu śpiewać w dogrywce. Proszę o głosy.
Natasza: Antek i jego numer 3. Głosujemy. Maćku, gdzie jesteś?

Maciej: Jestem koło jurorów, bardzo proszę, aby ocenili poczynania naszych gwiazd. Agnieszka?
Agnieszka: Na wstępie muszę powiedzieć, że ja również nie zgadzam się z werdyktem widzów, do strefy zagrożenia powinny trafić zupełnie inne osoby. Ale zadecydowali, jak zadecydowali, ciekawe, jak teraz wybrną z tej sytuacji. Ja nie umiem wybrać lepszego uczestnika.
Maciej: To może Sebastian?
Sebastian: Tak jak Kasi wczoraj trochę noga się powinęła, tak Antek w strefie sing-off to zupełne nieporozumienie. Nie wiem, kto wygra, kto przegra, nie mam też swojego zdania. 
Maciej: Beata.
Beata: Zdecydowanie jest to najtrudniejsza dogrywka z wszystkich odcinków, bo stoją tutaj naprawdę utalentowani wokaliści, którzy mogą już wydawać płyty. Wielka szkoda, że za chwilkę ktoś dowie się, że to koniec. Ja również nie mam tutaj swojego faworyta, nie wiem, kto zwycięży.
Maciej: I Piotr.
Piotr: Wynik widzów zdecydowanie niesprawiedliwy, nie wiem, co oni widzą w Wojciechu, że tak licznie na niego głosują. No ale to nie moja sprawa, później się okaże, kto ma rację. Kasiu, Antku, niezależnie od wyniku wiedzcie, że jesteście milion razy lepsze od tego pana i niezasłużenie stoicie w strefie zagrożenia. Życzę wszystkim powodzenia.
Maciej: Czyli żaden jurorów nie chce powiedzieć, kto zasługuje na wygraną, a kto na odpadkę. To naprawdę będzie trudny wybór. Na głosowanie macie jeszcze 5 minut, wracamy po przerwie!

========
REKLAMA
========


Natasza: Jesteśmy już po przerwie, za chwilkę poznamy wyniki.
Maciej: Kto ma wygrać? Kasia czy Antek? Antek czy Kasia?
Natasza: Na widowni zdania są podzielone, chyba pół na pół. No niestety, ale w głosowaniu widzów nie będzie remisu.
Maciej: A wielka szkoda, bo nie wyobrażam sobie programu bez Kasi i Antoniego.
Natasza: Dostaliśmy kopertę, możemy ogłosić wyniki.
Maciej: Panie i panowie, z wielką przykrością informuję, że za tydzień nie spotkamy się z ... 

...............
..........
.......
.....
...
..
.
.
..
...
.....
.......
...........
.................

ANTONI PAWLICKI!


Natasza: Antku, bardzo mi przykro, ale to był twój ostatni odcinek. Powiedz coś na pożegnanie.
Antoni: Och, nawet nie wiem, co mam powiedzieć. Mój cel się nie spełnił, ale i tak cieszę się, że śpiewałem przez tyle odcinków. Dziękuję wszystkim telewidzom za głosy, bo to tylko dzięki nim doszedłem do czwartego odcinka. Dziękuję też jurorom za piękne oceny, wiem, że w ich rankingu jestem wyżej, niż w rankingu telewidzów. No cóż, żegnam się z państwem, do zobaczenia w finale!
Maciej: Antoni Pawlicki zdobywca dziesiątego miejsca w mistrzowskiej edycji The Voice!
Natasza: Dziękujemy ci za tą wspaniałą przygodę, mamy nadzieję, że zapamiętasz nasz program na długo.
Maciej: I tak kończymy czwarty odcinek show. Tym razem poległ Antoni, kto będzie kolejny?
Natasza: O tym dowiemy się za tydzień, w sobotę. Do zobaczenia!
Maciej: Pa!




5 komentarzy:

  1. Off, dobrze że Kasia przeszła dalej. Wyniki troche szokujące, won z Brianem i Anią G. :) Moi faworyci dość wysoko. Niech Piotr sie odczepi od Szczęsnego, przecież nie jest najgorszy. Czekam na kolejny odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyniki cudowne, moi najwięksi faworyci znów zajmują pierwsze trzy miejsca. Julka zasłużenie wygrała, no lepiej być nie mogło. Poziom dzisiejszej dogrywki był wysoki, liczyłam jednak na Kasię i cieszę się że ona przeszła dalej. I tak samo dojście do tej edycji jest sukcesem, więc Antek nic nie traci. Czekam na kolejny odcinek :) [Fashion Queen 2]

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna dogrywka, szkoda, że Kasia z Antkiem musieli się w niej znaleźć, w ogóle to wielki szok jak dla mnie. Żałuję, że nie mogłem być przy głosowaniu pod koniec, bo na pewno uratowałbym Antka, który był lepszy, choć Kaśki też byłoby mi szkoda. Nie ukrywam, że dzisiaj powinien polecieć Szczęsny, tak nie cierpię tego typa, że nie wiem co i nie wiem dlaczego. Mam nadzieję, że czas na niego jest już bliski. Podium mi się jako tako podoba, najważniejsze, że Julka przoduje w głosach, bo głosowałem akurat na nią. Inne dwie osóbki nieco wyżej też się wybiły i będę dążył, aby jeszcze choć raz mogły nacieszyć się podium. Czekam na piąty odcinek i będę oczywiście głosował!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że Kasia przeszła dalej. Ale trochę szkoda mi Antka, bo jednak mało mu głosów brakowało aby w ogóle nie znalazł się w dogrywce. Ale za to super poszły głosy na innych uczestników tzn. Dwa pierwsze miejsca mi się najbardziej podobają, a reszta nawet mi pasuje :) [Stars on Ice 3]

    OdpowiedzUsuń
  5. Dogrywka bardzo fajna. Lubię i Kasie i Antka więc obu było by mi zal pozegnać. Trochę szkoda mi Antka, bo powinien przejść, dalej no ale cóż. Teraz muszę wziąść się bardziej za głosy no i głosować. Co do wyników odcinka to nie za bardzo mi się one podobają. Czekam na kolejny odcinek i głosuje. [Idol Stars]

    OdpowiedzUsuń